Youtube Serwis Skuterów Śnieżnych, Jeśli szukasz autoryzowanego punktu serwisowego do pojazdów zimowych, takich jak skutery specjalne, skutery śnieżne czy can am to dobrze trafiłeś. Skutery śnieżne – serwis. skutery śnieżne w Warszawie. Skuter śnieżny to zimowy pojazd, który został przystosowany do bezpiecznej jazdy po śniegu oraz lodzie. Warszawa Serwis Skuterów Śnieżnych – Dzwoń i umów mechanika z dojazdem w Warszawie.
Naprawy i przeglądy skuterów śnieżnych 4T oraz 2T (Yamaha , Arctic Cat , Ski Doo). Wykonujemy naprawy bieżące oraz powypadkowe. Serwis skuterów śnieżnych Jeśli szukasz autoryzowanego serwisu pojazdów zimowych, takich jak skutery specjalne, skutery śnieżne czy can am, to dobrze trafiłeś. Skutery śnieżne – serwis. skutery śnieżne w Warszawie. Skuter śnieżny to pojazd zimowy, który został przystosowany do bezpiecznej jazdy po śniegu i lodzie. Warszawski Serwis Skuterów – Zadzwoń i umów się na mechanika z dojazdem w Warszawie.
Transport na skuterach śnieżnych Jeśli szukasz certyfikowanej naprawy pojazdów zimowych, takich jak spersonalizowane skutery, skutery śnieżne lub Can-Am, znalazłeś odpowiednią lokalizację. Warszawa skutery śnieżne i serwis skuterów śnieżnych. Do użytku na śniegu i lodzie skuter śnieżny to specjalnie zaprojektowany pojazd. Skontaktuj się ze specjalistą, który może serwisować Twój skuter w Warszawie.
Oferując usługi skuterów śnieżnych, znalazłeś właściwe miejsce, jeśli szukasz certyfikowanego warsztatu naprawy pojazdów zimowych, takich jak skutery śnieżne, skutery śnieżne lub can i. Warszawa skutery śnieżne i serwis skuterów śnieżnych. Skuter śnieżny to specjalnie skonstruowany pojazd do użytku w chłodne dni, zwłaszcza na śniegu i lodzie. Skontaktuj się z mechanikiem, który może serwisować Twój skuter i umów się na spotkanie w Warszawie.
Serwis skuterów śnieżnych Jeśli szukasz autoryzowanego serwisu pojazdów zimowych, takich jak specjalne skutery, skutery śnieżne lub puszka, trafiłeś we właściwe miejsce. Skutery śnieżne – serwis. skutery śnieżne w Warszawie. Skuter śnieżny to pojazd zimowy, który został zaprojektowany z myślą o bezpiecznym poruszaniu się po śniegu i lodzie. Warszawski Serwis Skuterów Śnieżnych – Zadzwoń i umów się na mechanika z dojazdem w Warszawie.
Related
25 thoughts on “#News!!"czy warto serwisować skuter"??????”
Tylko trzeba mieć gdzie serwisować! Ja mieszkam w bloku i nie posiadam nawet garażu. A gdy oddaje do serwisu to mnie ćiągle okradają z kasy i nic nie robią przy pojeżdzie. Bo to JUNAKA i nie da się nic dobrze zrobić, a kasę muszę płacić i paragonów nie dostaje. Kupiłem i zapłaciłem 5000 a na serwis do tej pory wydałem 4000 i tak jeżdżę rowerem do pracy!
Ja swój skuter serwisuje średnio co 1000 km (olej) a inne kwestie przy tak tanich częściach, albo naprawiam albo wymieniam i co 2-3k kilometrów coś jest robione. Jak dotąd 7 rok chińczyka i 13000km bez trudu łyknął. Jedyny problem to pękające owiewki, których już tak łatwo nie naprawię niskim kosztem.
Wstydziłbym się taki sprzęt oddać do naprawy. Niezależnie czy serwisowany czy nie . Pewnie kilku użytkowników skuter używany zarobkowo. Jeździ aż coś padnie
serwisujcie ludzie swoje maszyny bo jak chcecie zaoszczędzić to puzniej to się zemści wiem to po własnym doświadczeniu jak przez rok tylko jezdziłem a potem miałem do wymiany tłok bo zaczoł brać olej i dymić z pokrywy zaworów a druga rzecz do wymiany sprzęgło miało luz na boki tak jak w jednym filmie pan Mirek pokazuje i od tego momentu co 3tyś przeglądam cały skuter, pozdrawiam.
Czasami to się cieszę że nie zostałem mechanikiem bo przez takie skuterki bym zeszedł na zawał no ale był bym bogatszy bo wykasował bym gościa za to że aż miło pozdrawiam i życzę dużo zdrowia.
Tyle pracujesz z tymi motorami, a ty rolek jeszcze nie widziałaś zepsutych …wiesz co … Ale ogólnie faktycznie masz rację trzeba nawet te po pierdziołki 50 cm
Super kanał panie Mirku. Tak sobie myślę że super by było jak by pan co nieco powiedział o motocyklach które Pan naprawia. Posiada Pan dużo wiedzę i fajnie by wiedzieć jak to silnik (firma, oznaczenie np.154FMI czy 156FMI) z jakim przebiegiem, na co zwrócić uwagę przy tym danym silniku, jak z trwałością, czy silnik dobrze znosi zmianę cylindra na większy, w jakich motocyklach występują dane silniki itd. Pozdrawiam 🙂
Witam czy znajdę u was w sklepie filtr powietrza do dailim s2 125cc? Jest taki troszkę nie typowy z jednej strony ma metalowa siatkę a z drugiej wygląda standardowo.
Tylko trzeba mieć gdzie serwisować!
Ja mieszkam w bloku i nie posiadam nawet garażu.
A gdy oddaje do serwisu to mnie ćiągle okradają z kasy i nic nie robią przy pojeżdzie.
Bo to JUNAKA i nie da się nic dobrze zrobić, a kasę muszę płacić i paragonów nie dostaje.
Kupiłem i zapłaciłem 5000 a na serwis do tej pory wydałem 4000 i tak jeżdżę rowerem do pracy!
Skuter melina.Tak to jest jak się niezagląda tu i tam.
Ja swój skuter serwisuje średnio co 1000 km (olej) a inne kwestie przy tak tanich częściach, albo naprawiam albo wymieniam i co 2-3k kilometrów coś jest robione. Jak dotąd 7 rok chińczyka i 13000km bez trudu łyknął. Jedyny problem to pękające owiewki, których już tak łatwo nie naprawię niskim kosztem.
Cześć wam co myślicie o tulei cylindra żeliwny w yamaha xmax 250 będzie dużo słabsza?
Po 20 tyś tego chinola to na złom tylko wywalić
Wstydziłbym się taki sprzęt oddać do naprawy. Niezależnie czy serwisowany czy nie . Pewnie kilku użytkowników skuter używany zarobkowo. Jeździ aż coś padnie
serwisujcie ludzie swoje maszyny bo jak chcecie zaoszczędzić to puzniej to się zemści wiem to po własnym doświadczeniu jak przez rok tylko jezdziłem a potem miałem do wymiany tłok bo zaczoł brać olej i dymić z pokrywy zaworów a druga rzecz do wymiany sprzęgło miało luz na boki tak jak w jednym filmie pan Mirek pokazuje i od tego momentu co 3tyś przeglądam cały skuter, pozdrawiam.
Fajne info dzieki
Ale to ma jakość!
Myślę, że jutro trzeba nagrać jak wygląda gaźnik i przekładnia po serwisie bo jednak trochę się namęczyłem to wszystko myć.
siemanko
Czasami to się cieszę że nie zostałem mechanikiem bo przez takie skuterki bym zeszedł na zawał no ale był bym bogatszy bo wykasował bym gościa za to że aż miło pozdrawiam i życzę dużo zdrowia.
Tyle pracujesz z tymi motorami, a ty rolek jeszcze nie widziałaś zepsutych …wiesz co … Ale ogólnie faktycznie masz rację trzeba nawet te po pierdziołki 50 cm
Super kanał panie Mirku. Tak sobie myślę że super by było jak by pan co nieco powiedział o motocyklach które Pan naprawia. Posiada Pan dużo wiedzę i fajnie by wiedzieć jak to silnik (firma, oznaczenie np.154FMI czy 156FMI) z jakim przebiegiem, na co zwrócić uwagę przy tym danym silniku, jak z trwałością, czy silnik dobrze znosi zmianę cylindra na większy, w jakich motocyklach występują dane silniki itd. Pozdrawiam 🙂
Witam serdecznie , takiego brudasa bym do naprawy nie przyjął,wstyd takim jeździć .Ciekawe czy właściciel też taki zapyziały.
Czy ładowarka od Pana 3PA5015R z funkcją podtrzymania napięcia zimą nada się do AKU żel lub AGM?
Mi pasek kiedyś strzelił na trasie, potem woziłem zapasowy z sobą i sie przydał bo również strzelił ale wymieniłem w kilka min.
dobra lekcja 🙂 kochani zapraszamy na nową grupę fb Twój Jednoślad Zanim Zepsujesz rośniemy 😉 będziemy szukali Moderatorów
Witam czy znajdę u was w sklepie filtr powietrza do dailim s2 125cc? Jest taki troszkę nie typowy z jednej strony ma metalowa siatkę a z drugiej wygląda standardowo.
Witam panie Mirku uśmiałem się na widok tego gaźnika kopka aż piszczy z litości żeby już dalej nie ciągnąć masakra tak doprowadzić sprzęt
Witam witam
standard w chińczykach ,,jeździ to jeździ, popsute = chiński złom"
A mam pytanie jak nazywa się wasz nowy kanał?
Mirek ty zawsze znajdziesz jakaś malinke
byłem pierwszy i dałem łapkę w górę pozdrowienia dla pana i kewina.
Ech nie lubię 2t bo sa uparte w naprawcha ale nie wybieram biorę jak idzie
Pozdro w nowym roku